jul-längtan

Så sprang tiden återigen iväg sedan jag bloggade sist. 
Vad har hänt sen sist då? Jaa, lite jobb, en fest, en bakisdag och skola. 
 
Såhär såg vi ut på Halloween i år!
 
Nu har jag kört på oläskiga kostymer två år i rad, så nästa år får jag nog ta o va något megaläskigt mes massa blog för att ta ikapp. 
 
Denna veckan har det vart slutspurt på kursen. Inlämningsdagen för sista uppgiften är idag, och jag skickade precis in min. Imorgon kör vi igång nästa kurs som handlar om formgivning av hemsidor, så att de ska passa för bland annat mobiler. 
 
Nu sitter jag och gör en jullista... jag vet inte vad som händer med mig! Jag vill bara ha november överstökat. Jag vill mysa med glögg och tända ljus. Men det känns fortfarande för tidigt. Men eftersom jag nu gör en lista med julmusik så kanske det strax är dags att korka upp första glöggen oxå? 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Både glöggen och ljusen är snart på andra omgången här för denna vinter <3 ;-)

2014-11-06 @ 20:15:26

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0