:)

Innan igår skulle jag inte jobba förens 6 december nästa gång. Hyfsat skönt, men även lite dåligt för ekonomin såklart. Nu har jag helt plötsligt fyra pass på de två veckorna som är kvar av november. Skönt att veta att man lätt kan få tider om man behöver det i alla fall!
 
Idag har jag kört hemmaplugg. Jag har faktiskt haft heldagar både igår och i tisdags i skolan. Det händer inte så ofta! och dessutom hade jag halvdag i måndags. Så hyfsat skönt med hemmaplugg idag!
 
Dessutom har jag klippt Chilous klor för första gången idag. Det gick bra. Han blev lite otålig i slutet bara, men han är så duktig! Det känns som han vet att man bara försöker hjälpa honom när man gör något obehagligt. Så han försöker alltid hålla sig även om han stretar emot lite. 
Det var dock lite svårt att klättra i trädet efteråt.. hehe! 
 
Biljetter upp till Stockholm har jag också fått bokat idag! Så det blir en liten tur upp för att besöka min efterlängtade syster innan jul! Kan försöka passa på att lösa lite julklappar i Stockholm då också kanske. Där finns ju lite grejer man inte hittar i butiekerna här hemma i Göteborg! 
 
Några bilder på fotomodellen också såklart!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0