sjuk med alla möjliga blandningar

Vill ni inte läsa om mina sjukdommar de senaste dagarna så kan ni ju förbise detta inlägget!
 
 
Så först hade jag tandvärk i ungefär en vecka. Min visdomstand har ända sedan förra sommaren i USA bestämt sig för att dumma sig, och då och då kommer tandvärken och varar i ungefär en-två veckor.
 
När jag haft tandverken i ungefär en vecka så fick jag helt plötsligt från ingenstans feber.
Jag googlade som man alltid gör, och visdomständernas bökande kan göra att man får feber, så jag antar att det vardärför den dök upp så fort!?
Men efter att ha vilat hela kvällen och haft en hemsk natt med mina "feberdrömmar" som innefattar bland annat att jag ofta blir jagad osv.. så mådde jag bättre dagen efter. Istället hade jag dock en äcklig illamående känsla i magen o halsen. Den illamående klumpen i halsen hänger fortfarande kvar idag, så jag har bestämt mig för att hoppa att åka till skolan. Bara tanken att sitta på bussen i en timma känns outhärdlig.
 
Istället tänkte jag kolla föreläsningen hemifrån, och hoppas på att jag blir bättre. Jag ska ju trots allt jobba till helgen, så det vore skönt om jag blev frisk tills dess!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Krya på dig <3

2014-05-15 @ 10:23:31

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0