Min födelsedag och morgonen efter

Jag hade en väldigt bra födelsedag igår. Jag började med sovmorgon och sedan skola, men vi hade bara en timma i skolan så jag var snabbt på väg hem igen! Väl hemma passade jag på att ta det lugnt en stund, tills Lukas kom hem. sedan avslutade jag dagen med en helt underbar middag på Vino tapas i Linne med mumsig tapas, en kanna sangria och världens bästa kille.

Idag pluggar jag hemifrån. Eller ja, jag ska göra det i alla fall...
Började morgonen med vakna halv nio och låg och kikade på ipaden om det hänt nått spännande under natten. Så ringer Lukas och säger att han glömt sin plånbok hemma. så jag tog en morgon tur i stan för att lämna hans plånbok. 
Nu är jag hemma igen och ska äntligen få äta frukost, hungrig som tusan!



Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0