Feberattack

Igår var jag i skolan på föreläsning, och när jag kom hem satte jag mig och fixade det sista med inlämningsuppgifter och skickade in den. Sedan satte jag mig i soffan, och fem minuter senare kände jag mig helt febrig.
Jag bäddade ner mig i soffan och läste, men det blev snarare värre än bättre.
Hela kvällen låg jag med en fuktig handduk i pannan för att kyla ner mig, och när vi gick och la oss kände jag mig lite bättre.

Imorse vaknade jag utan feber, men jag tog en ordentlig sovmorgon och känner mig fortfarande inte frisk. Jag vet inte vad det var som hände, för febern kom verkligen plötsligt och idag är den borta igen? Skönt det i alla fall. Huvudvärken har jag dock kvar, så vi får väl se om den går över snart, eller om febern kanske bestämmer sig för att komma tillbaka?

Jag har i alla fall ingen föreläsning idag, så jag kan passa på att slappa lite. Dock är nästa inlämning om en och en halv vecka och den verkar ännu svårare, så för mycket vila hinner jag inte med!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0