ta-hand-om-mig-själv-dag

Jag hade tänkt gå till gymmet idag eftersom jag inte har någon skola eller nått plugg att göra, men jag känner mig inte helt hundra så satsar på imorgon istället. 
 
Förberedde mig lite för seminariet som jag har på fredag, och skulle kunna förbereda mig lite mer, men som sagt det är inte förens på fredag så det är ju rätt lugnt! Idag har jag därför haft en ta-hand-om-mig-själv-dag. 
Jag har bland annat färgat ögonfransarna och fixat utväxten lite. Får inte så farlig utväxt längre (peppar peppar) så det räcker att använda blonde spray vid hårfästet borsta ut det lite i längderna och föna håret tort så ser det bra ut igen. rätt skönt att slippa springa och köpa hårfärg hela tiden som jag gjorde när jag blonderade hela håret för några år sen!
 
Jag har båda dessa hemma, och har inte kommit fram till vilken jag gillar bäst; dvs båda funkar!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0