suget efter den nyaste elektroniken

Bloggen är så himla bra när man har glömt av när man gjorde något speciellt. Häromdagen kollade jag vilket datum jag började min praktik på Maxi för 3,5 år sedan, och idag kikade jag när det var jag köpte min telefon.
Ofta har man ju ett hum om typ vilken månad och vilket år det var, men man minns ju aldrig exakt. 21 mars 2012 köpte jag min telefon. Sjukt att jag haft det "så länge". två år med en telefon är ju rätt länge i dagsläget, med alla nya upplagor som kommer hela tiden. Är dock väldigt nöjd med den, och har absolut ingen längtan efter att köpa en ny. Det var bara ett tag där när den blev sjukt långsam och trög, då gjorde jag bara en fabriksåterställning och sedan funkade den bra igen! Samsung äger!
 
Jag börjar dock bli sugen på en ipad, eller någon slags sån platta. Jag har ju min dator som jag är grymt nöjd med, men ibland hade det vart najs att ha en surfplatta att ta med till skolan om man inte orkar släpa på datan, eller bara för att sitta i soffan och spela lite spel istället för den lilla mobilskärmen. Samtidigt känns det som onödiga pengar då jag faktiskt köpte min dator i höstas. Men man blir ju sugen eftersom alla andra springer runt med dem överallt!
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0