Sju månader med hjärtat idag!

Har faktiskt haft en hyfsat produktiv dag trots min lilla förkylning. Var en väldigt snabb sväng i borås - max en halvimme var jag där. Jag gick till skolan, in på biblioteket och hittade boken på "reserverat hyllan", lånade boken, gick på toa och gick tillbaka till bussen. Dock fick jag pluggat både till och från skolan, och sedan hemma har jag suttit och smidit lite planer och skrivit ner ideér till mitt projektarbete. Det ska in om en vecka, så jag har ju lite tid på mig!
 
Nu är Lukas hemma och spelar Fifa, men snart ska vi iväg på bio. Han smsade att han hade bokat bio och att han tänkte att vi kunde gå ut och äta idag. Vi har sju månadersdag idag, vilket vi sa att vi inte behövde fira eftersom vi hade en sån mysig helg ihop i Stockholm. Men han ville att vi skulle fira lite ändå, mysisen! 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0