såå skönt med helg!

Jag bloggade visst aldrig igår...  Så vi börjar med att ta en liten repris av gårdagen!
 
Jag och mamma åkte iväg till långedrag för att äta lunch. Vi hade riktigt fint väder, och vi satt på en en ljus utbyggnad med solen som sken rätt in och havet som utsikt! Väldigt god fisk åt vi också!
Sedan tog vi en sväng in till Haga där vi vandrade på myrorna och lite andra second hand butiker, och sedan tog vi en fika och gick i ännu fler butiker. Dock hade det då börjat regna...
 
Efter vi var klara på stan åkte vi och hämtade upp Lukas, och sedan körde vi till Kungsbacka för att fira pappa med middag. En mysig kväll med god mat, och trevligt sällskap. Dock var alla ganska trötta så det blev inte jättesent. 
 
 
 
Imorse vaknade vi relativt tidigt, tror klockan var halv nio. Vi åkt frukost och tog sedan en promenad till Maxi och handlade, och på vägen hem tog vi systembolaget. Vi gick hem och lämnade sakerna, och tog sedan en vagn in till stan för att gå en sväng på intersport. Sedan skulle Lukas på innebandyträning (och inviga den nyinköpta bandyklubban) och jag satte mig med plugget. Plötsligt hade det gått en timma, och jag hade glömt av tvätten som jag för länge sen skulle hämtat. 
 
Nu känner jag mig relativt klar med uppgiften, så jag lämnar den nog tills på måndag så får jag läsa igenom allt med nya ögon innan jag skickar in den! Detta är nog en av de uppgifter som tagit längst tid för mig att göra hittills på utbildningen.
 
Ikväll blir det i alla fall Beerpong med lite folk här hemma, och tanken är väl utgång sen. Är inte så taggad på själva utgångs-biten, mest för att jag ska jobba imorgon och jag vet att jag är mer bakis ju längre jag är vaken (oftast). Men vi får väl se vad som händer! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0