så var det torsdag och nästan helg!

God morgon tänkte jag säga... 
Jag pluggar hemifrån idag, och då känns hela dagen som en enda lång morgon eftersom jag mest sitter i soffan i myskläder. Började dagen med att käka frukost och titta på en mysig film. Nu tittar jag på föreläsning om källkritik, vilket är sjuuukt tråkigt eftersom man hört det mesta 5 000 000 gånger innan. Så jag tar lite pauser mest hela tiden och söker på kurslitteratur och liknande.
 
Har massa träningsverk idag, vilket är rätt najs. Ska nog gå och träna imorgon igen eftersom jag inte har någon skola då heller. 
 
Nu får jag ta och fortsätta titta på föreläsningen så jag blir klar någon gång. Har dessutom en till föreläsning som jag tänkte titta på, och en övning att göra. yeeey. (Måste ta lunchpaus snart med... magen kurrar)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0