hemsk tisdag!

Godmorgon. Eller jag vet inte om den är så god föresten...
Jag har ont i magen för ska snart åka iväg till tandläkaren för att borra. Aldrig gjort det innan, så det känns ganska jobbigt. Om man ska försöka vara positiv så ser ju vädret ute helt underbart ut i alla fall!
 
Igår var vi ju föresten ute och åt middag och kollade film. Vi såg 300 rise of an empire. Den var bra, men ganska mycket blod och jag är inte överexalterad över 3D effekten... i de flesta scenerna såg det ut som ett tv-spel i kvaliteten på skärmen. lite tråkigt tycker jag, då kollar jag hellre utan 3D!
Men vi hade det riktigt mysigt i alla fall! 
 
Planerna för resten av dagen är att försöka plugga när jag kommer hem sen. Vi fårväl se hur jag mår efter borrandet. Vet ju inte alls hur det känns eller så...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0