HEEELG!!

jag kan ju säga att det inte blev nått mer plugg alls efter första föreläsningen igår. Jag kollade lite mer film istället. haha!
 
Idag tänkte jag gå till gymmet och sedan blir det att städa och handla för ikväll kommer Johanna och Alex hit på middag och så ska vi och bowla senare! ska bli skoj! Men här hemma är det så sjukt stökigt... så det finns en del att göra! 
Det bästa sättet för mig att verkligen sätta igång och städa på riktigt är att veta att man ska ha gäster, för jag hatar att veta att det är sutsigt när man har folk hemma!
 
Ska se om jag hinner klämma in nått plugg idag också. Men det känns inte som att det kommer prioriteras idag.

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0