Det går segt

God morgon. Sitter och försöker plugga, men har inte mycket motivation.
Har lyssnat på en fruktansvärt tråkig föreläsning, hon som föreläste tog världens längsta pauser mellan orden, mitt i en mening vilket var sjukt störande. Sen att hon hade en otroligt tråkig och släpig röst gjorde det inte bättre.
 
Nu tänkte jag försöka börja på uppgiften som ska vara inne på fredag, men som jag måste lämna in på onsdag eftersom vi åker till Stockholm på torsdag morgon. Jag känner nämligen inte för att ta med mig plugg dit!
Dock skulle jag behöva läsa lite i en bok först, men jag har inte köpt boken så jag antar att jag måste åka till Borås imorgon för att läsa den på biblioteket. Det känns ändå som att jag kan börja med uppgiften utan att läsa och sedan klämma in källorna i efterhand. Jag har ändå hört föreläsningar som pratar om ämnet, så jag får väl förska hitta kraft till detta........ wish me luck!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0