bowling night

Igår hade vi en riktigt rolig kväll som vi började med middag här hemma. Vi åt pulled pork wraps, vilket var asgott!! Sedan drack vi bål och öl och tjötade innan vi tog en vagn mot bowlingen. 
 
Vi hittade våra klot och skor, och hade bestämt att vi skulle köra killarna mot tjejerna. Killarna vann ganska överlägset, jag sög under första serien, men under den andra så gick det så jäkla bra så om vi bara hade kört den serien hade jag vunnit! Men eftersom första serien gick så dåligt så slutade jag trea. Inte sist i alla fall....
 
Efter bowlingen promenerade vi genom stan till vasa där vi hamnade på en bar och drack ölkannor, och ciderkannor och allt vad vi drack. Lite shots blev det också... Så idag mår jag som jag förtjänar. 
Har mått värre, men mår inge vidare ändå. Ute är det jättefint väder, så jag försöker samla kraft och vilja för att ta mig ut från lägenheten lite. Har dock även träningsvärk från gymmet igår, och det ihop med baksmällan känns jättekonstigt! Det känns typ som jag blivit mörbultad och har blåmärken på hela kroppen. Vilket jag ju inte har.
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0