supersnygg tygkasse!

Denna snygga tygkassen vann jag på Emmas blogg för ett tag sedan, och idag slank den ner i min brevlåda! Jag har sprungit runt och letat efter en snygg tygkasse i några månader men inte hittat en som jag fastnat vid. Sedan såg jag Emma med denna snygga från Mohammedis' collection, och blev helt kär!
När hon sedan hade en tävling så var jag ju tvungen att vara med!! 
 
Tanken med tygkassen är att jag kan bära med mig min dator till skolan i den, då jag inte har en tillräckligt stor väska. Men den kommer nog användas flitigt till stranden nu i sommar också!!

Kommentarer
Postat av: mohammedis

Snyggt! Fint inlägg, tack

2014-06-06 @ 14:42:29
URL: http://mohammedis.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0