Catch up!

Gud det är en hel evighet sedan jag var inne här!
Midsommarhelgen försvann innan jag ens hann tänka på så mycket som ordet blogg, och efter det körde jobbet igång igår med en tidig morgon.
 
Vi hade i alla fall en väldigt trevlig midsommar i något av de mest fansy husen i Draget, Onsala.
Jacuzzi både på altanen och inomhus i badrummet, och en utomhuspool dessutom. Vi umgicks, käkade gott, spelade kubb och dart och så vidare. 
 
Dagen efter mådde jag förvånansvärt bra men dagen spederades ändå slappt i soffan. Söndagen blev det frisbeegolf och sedan bio på kvällen. The transcendence med Johnny Depp blev det. Ganska bra men defenitivt konstig film!!
 
Igår var det då jobb som sagt, och efter jobbet åkte vi hem för att fira min underbara systers födelsedag! Mysig kväll!
 
Idag är jag ledig, men enda lediga dag på en vecka framöver. Jag har en känsla av att historien kommer upprepa sig med att det kommer eka ganska tomt här inne under sommaren. Tidiga morgonar på jobbet gör att jag inte kommer sitta hemma med en kopp kaffe i handen, och det är oftast då jag får för mig att blogga!
 
Idag är jag som sagt "ledig", och vi ska äta lite frukost nu och sedan dra till Kungsbacka för att hjälpa Lukas familj med deras renoveringsprojekt de köpt! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0