Jag hade en blogg oxå ja...

Nu var det länge sen senast! Känner mig inte direkt sugen på att blogga om att jag jobbar varje dag, så jag kommer nog fortsätta med den dåliga uppdateringen sommaren ut.

När skolan börjar är det enklare att blogga på väg till skolan eller som en paus i pluggandet. Nu sitter jag inte mycket vid datorn och dett är då jag tänker på det.

Ni får helt enkelt leva med dålig uppdatering till slutet på augusti, och sedan i september lovar jag att bli bättre igen!

Ikväll ska Lukas o jag iväg på road trip till Motala. Vi ska dit och kolla kattunge! Hoppas på att den/de är söta, för i så fall lär vi tinga en! 

Sedan blir det jobb jobb jobb ända till och med nästa onsdag. Ledig torsdag och sedan jobb fredag, lördag. Sedan går jag på semester!! Wiiiie! Som jag längtar! Och hoppas vädret håller i sig, för nu är det ju helt underbart!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0