Äntligen kom sommaren på riktigt!

Åh vilket underbart väder vi har!! Igår slutade jag redan klockan ett, så jag åkte hem till mamma o pappas altan o solade. Sedan på kvällen gick jag o Lukas hem till tiger ochsedan drog vi till Onsala och spelade frisbeegolf. Supervarmt och svettigt. Men skoj!

Dock lyckades vi reta upp ett bo med jordgetingar så Lukas sprang för livet över en äng med ett gäng efter sig. Tre stick fick han, och när jag skulle kasta var det en jävel som stack mig med.
Lite nervös eftersom mamma är allergisk så gick jag och kollade till så det inte svullnade upp under resten av kvällen. Men det var lugnt. Har dock glömt hur ont det gör att bli stucken! Det har jag nygifte blivit sedan jag var liten och sprang runt barfota på ängarna i Fjärås....


Efter frisbeegolfen blev det grill och öl på tigers balkong och sedan fotboll. Efter första halvleken gick vi dock hem. Idag har jag sovmorgon och börjar elva, så jag njuter på altanen lite. Dock är det så varmt så jag valde skuggan. Ska ju orka jobba hela kvällen sen. 

Idag firar dessutom jag o Lukas 11 månader. Det ska vi fira imorgon med restaurang! Gud vad jag längtar efter denna helgen!!  Jag är ledig och vi ska göra massa skoj, bland annat Liseberg! 






Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0