Åh hon jobbar å jobbar

Och där sprang tiden iväg utan att jag hann blogga igen!
Jag jobbar hela tiden och när jag inte jobbar så är jag trött!

Igår var jag dock ledig, första dagen på en vecka. Jag passade på att ha en slapp morgon och sedan ta en lång fika med Anna o Carro på stan.

Idag värdet tillbaka till jobbet och ytterligare en vecka tills jag förvara ledig igen. Är redan trött. 

Känns som om halva sommaren har passerat utan att jag ens har fattat att den är här. Jag hinner inte göra något somrigt, det är inte sol ute, och tanken att ta på sig shorts är skrattretande eftersom det både är kallt och benen är bleka som tusan eftersom solen inte vill visa sig...

Jag har i alla fall två veckor i Grekland att se fram emot! Får bli ordentligt med solkräm då eftersom jag inte får till någon grund här hemma, annars kommer jag komma hem röd som en kräfta! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0