Har tappat suget på bloggandet lite...

Väldans vad jag har tappat flytet med bloggandet.
Igår var jag tillbaka i skolan och träffade min grupp som jag ska göra ett grupparbete med. Jag var bara där i knappt två timmar för att prata om vad det är vi ska göra och sen ska vi ses på tisdag igen.
 
På kvällen gick Lukas och jag på bio och tittade på The Hobbit 2. Den var bra, Lukas hade dock redan sett den...
Vi tittade i 3D och jag tänkte tillbaka på när 3D var helt nytt och hur mycket det har förändrats och blivit bättre.
Minns ni Spykids 3D?? Massa rött och grönt över hela skärmen, och glasögonen var ett rött öga och ett blått... och så sa dem till en när man skulle ta av och på glasögonen!
Ja man kan ju säga att det har utvecklats i alla fall.
 
Jag blir förövrigt lite snurrig när jag tittar på 3D och det händer mycket saker väldigt snabbt, men annars är det väldigt coolt och det känns nästan som att man kan kliva in på scenen och gå in i filmen. 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0