Gaaaaah!

Jag försöker hitta inspritionen till att plugga, men känner mig bara rastlös och gör en massa andra saker. 
Helt plötsligt är jag intresserad av att klättra upp på en pall bara för att kolla vad det är för lampor som har slutat funka i hallen. Det var typ en månad sedan de slutade funka och inte en enda gång har jag orkat kolla upp vad for sorts lampor vi behöver köpa...
 
Jag tänder ljus, går in på facebook, känner mig dum och loggar ut igen. 
Jag har sökt artiklar och skrivit en källförteckning av dem. Dock har jag inte skrivit ett enda ord, så jag vet inte om jag faktiskt kommer få använing av just dem artiklarna. Jag har gjort en omslagssida, och skrivit en frågeställning. Bra jobbat....
 
Usch va jag är supersugen på att göra vad som helst men detta just nu!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

tips!(från din extremt lättuttråkade syster):
Sätt dig någonstans JÄTTEtråkigt (typ mitt på golvet utan något roligt runt dig som du når.)
Ta med dig dator, papper och penna och gör typ en tankekarta innan du börjar (ännu roligare om man använder olika färger!), så går det lättare.
Ge dig själv en tid som du måste sitta och skriva (inte för lång, då blir man uttråkad. 20-30 minuter brukar vara lagom för mig) och efter det så får du göra nåt kul en liten stund (typ kolla lampor haha) och sen sätter du dig igen.
kämpa på! ;) <3

2014-01-16 @ 19:31:22
URL: http://johannameh.blogg.se

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0