Fix i lägenheten

Halloj. Här sitter jag och försöker bli frisk. Känner mig lite bättre, så försökte plugga. Men det var tråkigt. Så jag gick ner i källaren för att stoppa in lite saker. Slutade med att jag stod och röjde ut hela förådet (som var proppfullt) för det gick inte att få ut eller in något. Så nu är det lite mer ordning där nere, och jag fick med mig toapapper och en stol upp till lägenheten. Nu är jag dock helt genomsvettig. Nackdelen med att man är sjuk? Att man inte kan anstränga sig minsta lilla utan att rinna av svett... mysigt!
 
Jag tror jag tar idag som en vilodag också så får jag satsa på att plugga imorgon!
 
Det känns föresten som att jag och Lukas äntligen börjar få lite ordning här hemma. Igår satte vi lite grejer på väggarna, och plötsligt blev det mycket mer plats på golvet. Idag ska vi sätta fast armstödet på soffan (soffan har stått uppe hur länge som helst, men utan armstödet...) och det andra armstödet som har stått och tagit plats i vår etta var en av de saker som jag precis stoppade ner i förådet. (Soffan står mot väggen, så det känns onödigt att ta plats för ett armstöd som inte behövs!)
 
Skulle vara kul att visa lite före och efter bilder för er. Lägenhetern ser inte alls ut som den gjorde i maj när jag flyttade in förra året. Nu är det dock för stökigt. Men till helgen har vi gäster för Lukas fyller år, så vårt mål är att ha lägenheten klar tills dess. Så då kanske jag kan försöka komma ihåg att klicka några kort som jag kan visa! :)
 
Det är föresten sjukt, nu har jag bott hemifrån i två år!! Känns inte så, fast samtidigt känns det som jag bott hemifrån i en evighet!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0