Aldrig varit så skönt med ny vecka innan!

Det har varit en tuff helg, med lite sömn och orosmoment. Nu är helgen över, och det känns jätteskönt att lämna den bakom sig. Ny vecka och nya tag! Denna veckan ser jag i alla fall fram emot, och vi börjar den med grupparbete som jag ska åka iväg på om ett tag. Försöker förbereda mig lite här hemma innan och så ska jag vara i Borås vid ett.
 
Senare i veckan blir det middag hos Lukas föräldrar som ska resa bort snart, och så ska jag försöka få in en fika med Marcus som är hemma från Norge. Sedan till helgen blir det full fart med inflyttningsfest hos Marcus på fredag, Lukas har födelsedagsfest med Volleyboll och sedan utgång på Lördag, och på söndag blir det hem till mina föräldrar. 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0