waiting for forever

God morgon! Uppe tidigt fast jag är "ledig". Det vill säga inga foreläsningar. Imorgon har jag dock ett seminarium med opponering så jag ska väl försöka förbereda mig lite för den. 
 
Annars är planen att sitta och uggla här hemma tills dem som ska byta lås kommer. Härligt att jag fick välja dag själv, men jag fick ingen specifik tid. Så här får jag glatt sitta tills de dyker upp. Hade annars vart gött att veta att dem kommer kanske ett till exempel, så hade jag kunnat dra till gymmet innan det. men nej.
 
Men jag har lite småsaker som jag kan ta itu med. Disk (verkar alltid finnas att ta hand om i detta hemmet), Läsa  kurslitteratur, och måla naglarna är några saker jag får underhålla mig med. 
 
Men först blir det frukost! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0