Helgrym helg!

 
Har haft en helt fantastisk helg! Igår blev jag firad av nära o kära, och jag fick bästa presenten av mamma o pappa! ipaden som jag nu sitter och bloggar med! Grymt glad tjej!
Vi åt och drack gott, och spelade kubb och tjötade.
 
Idag har jag o Lukas heldag! Det var länge sedan vi hade en hel dag bara vi två, så vi tyckte det var dags! Lukas ville lära mig åka longboard. Det gick sådär. När jag väl började få lite kläm på det och faktiskt vågade stå o ta fart så ramlade jag och vrickade foten och skrapade upp knät...
 
 Vi tog en promenad till Skatås efter jag lugnat ner mig. Där spelade vi äventyrsgolf! Jättebra och rolig minigolfbana som påminde mer om riktig golf.
 
Lukas vann, men jag var stekhet och har nog aldrig spelat så bra innan. Vi gick hem igen och jag satte mig i solen en stund. När jag väl satt stilla o vilade foten började den värka som in i... Så nu sitter jag snällt i soffan med foten på en kudde. Typiskt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0