Glad påsk!

Jag började morgonen med att åka hem till Carro för att äta frukost med henne och Anna. Väldigt mysigt och gott, och sedan satt vi och snackade ett tag innan vi åkte hemåt.
 
När jag kom hem var jag redan hungrig på lunch, så jag fixade det och efter maten upptäckte jag på facebook att clarion post hotell hade en ägg-letar-tävling i Göteborg innerstad, och nyfiken som man är var jag tvungen att ta en promenad för att se om jag kunde hitta något. Efter att ha vandrat runt en timma i regn och blåst utan att hitta minsta lilla gav jag upp och åkte hem igen. Men jag fick en rejäl promenad i alla fall!
 
Nu tänkte jag titta på en bra serie och värma upp mig. 
Blev inte mycket plugg idag inte, men det är ju trots att påsk och jag har gott om tid kvar tills den ska lämnas in!
 
Så glad påsk på er!
(Kommer nog inte hinna blogga så mycket i helgen eftersom jag jobbar från imorgon, om ni undrar varför det blir tomt ett tag)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0