Back to reality

Så var det måndag (tisdag) igen, och tillbaka till verkligheten. Det betyder att jag behöver ta tag i plugget, vilket inte alls är lockande. 
 
Igår var så fruktansvärt härligt väder. Vi var ute i princip hela dagen, och det syns faktiskt! Inte för att jag direkt blivit brun (det går inte när man är så blek som jag varit denna vintern) men man ser att jag fått färg både i ansiktet och på axlarna! Helt underbart ju! 
 
Det är sjukt hur jag haft en sån underbar helg fast jag jobbat tre av fyra lediga dagar. Men vi har hittat på så pass mycket varje dag efter jobbet och vädret gör så enormt stor skillnad! Hoppas på många liknande helger under våren och sommaren.
 
Nu ska jag försöka hitta hungern någonstans och kolla ett avsnitt på en bra serie, sedan får jag skärpa mig och sätta igång med plugget!

Kommentarer
Postat av: a

Aa du har vart såå blek denna vintern, efter din resa (o solarium?)... ;)

2014-04-22 @ 20:47:04

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0