usch vad jag är trött idag!

på väg till bussen i morse fick jag en gratis fryst lunch från Felix i samarbete med metro. det var ju nice.
höll på att somna på föreläsningen, och på lunchen försökte jag äta maten jag fått. Gratis är gott, men denna va fan inte god! det var risotto med grönsaker.
jag fick i mig en del, och sedan köpte jag kaffe och choklad.
nu sitter jag på bussen hem efter lite grupparbete, och jag är lite hungrig igen. har inte mycket att komma med i matväg hemma dock så tänkt jag skulle åka iväg och storhandla när jag dumpat lite böcker och bytt skor!
och sedan ikväll ska jag till Kungsbacka och fika med maxi-tjejerna, det ska bli riktigt skoj!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0