today I don't feel like doing anything, I just wanna lay in my bed

Igår konkade vi soffa för allt vi hade. Har til och med träningsvärk i axlar och rygg idag.
Efter det blev det pizza och sedan spelade vi "Need for speed" på tv-spelet i mamma o pappas källare. Mysigt var det! 
 
Imorse byggde vi ihop Lukas nya soffa, och efter lite tjafs och krångel så fick vi ihop den. Det ska inte vara lätt!
Sedan åt vi en sen frukost, och jag åkte hem för att skriva lite till som ska vara gjort tills skolan på måndag.
Gick sådär dock. Har inget ordentligt skrivprogram på datort, så la nån timme på att försöka ladda ner open office. Men det sket sig så jag la ner tillslut och skrev i "textredigeraren", vilket får duga just nu.
 
Nu har jag gett upp skrivandet för idag, för näsan rinner hela tiden, och huvudet känns tungt.
Jag är mest sugen på att stanna här i soffan, men vi är hembjudna till Lukas mor ikväll, så det blir att samla ihop sig och ta på sig något mer anständigt än mjukiskläderna jag sitter i nu... 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0