Herreguuu va plögg.

Yo! idag har jag pluggat hela långa dagen!
Upp vid kvart i sju för att ta bussen till Borås och sitta på föreläsning i tre timmar.
Det gick fort och föreläsningen för (som de inte är allt för ofta) intressant! 
Efter föreläsningen samlades våran grupp, som jag ska ha grupparbete med nu efter hemtentan är inne, och vi pratade ihop oss lite.
 
Sedan var det bussen hem igen, och sedan jag kom hem har jag skrivit på hemtentan och ätit choklad.
Börjar kännas som att jag snart är klar, men vet inte alls om jag skrivit om rätt saker, och jag måste fylla ut texten lite för jag har skrivit för lite. Men det ordnar jag nog imorgon! 

 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0