Det här med kurslitteratur...

... Är väldigt förvirrande!
Vad behöver man, vad kostar det, när ska man beställa, ska man leta efter begagnat eller köpa nytt, osv!
Det känns ändå som att det har löst sig ganska bra för mig denna kursen.
6 av 11 böcker finns som e-bok på högskolans hemsida, en bok har jag hittat på biblioteket, och en bok har jag hittat som e-bok på biblioteket, några böcker har min underbara moster som hon ska skicka hit, och så beställde jag precis de resterande två jag behöver för 626 kr. och 626:- är helt okej pris för 11 böcker ändå... ;)
 
Nu gäller det bara att börja läsa också... hemtenta om två veckor, sjukt! Välkommen in i studentlivet!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0