då var det måndag och ny vecka

igår körde vi Ullared för hela slanten.
Road trip vid Varberg ner, och en bakis Jojo i baksätet.
Parkeringsplatsen var ovanligt full, men inne i varuhuset var det inte värre än vanligt!
Jag och Lukas vandrade runt en stund efter att Jojo och Alex hade försvunnit, och kanske en halvtimme senare ringde dem och begärde lunchpaus.
Världens längsta kö in till restaurangen - uppenbarligen där alla kunder hängde.
Men tillslut fick vi våran mat, och bakis-paret blev lite piggare.
Efter maten drog killarna till sportbaren och jag och Jojo gick klart hela butiken.
När vi kände oss klara gick vi och letade sportbaren, och där hängde vi en stund tills ölen var uppdrucken.
Sedan skulle killarna gå klart affären, och när vi äntligen kom ut svängde vi förbi panduro och NetonNet utan större framgång.
 
Vi körde hemåt, och jag skulle ner på söndagsmiddag klockan sex. Vi var hemma tio över sex, så det var bara att låna mamma o pappas bil en stund till och åka direkt ner! 
Stackars Anna o Carro hade väntat i en hel halvtimma när jag äntligen kom... men vi käkade en go middag, och pratade. Himla trevligt avslut på kvällen!
 
Sedan körde jag tillbaka till mor o far, och fick skjuts ner till stationen med alla mina ullaredspåsar.
Fy i satan va tungt det var att vandra hem från tåget sedan. Usch. 
Men hem kom jag, och sen kom min kärlek dit efter sin träning och gjorde mig sällskap. 
 
En riktigt lång och bra helg tycker jag det blev!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0