stockholm till helgen!

Jag och Lukas har sovit ihop varje dag sedan han åkte till Malmö i mitten av september, det är 46 dagar i sträck.
Man kan ju säga att jag har vant mig vid att sova bredvid mitt lilla mystroll.
 
Imorgon ska jag upp till stockholm och kommer inte hem förens måndag kväll. Hur ska vi klara oss tre nätter/fyra dagar utan varandra??
 
Jag ser fram emot helgen jättemycket, men samtidigt känns det lite jobbigt. Knäppt hur man kan vänja sig vid att alltid ha en viss person runt sig, och sakna den personen så enormt när den inte är där...!
 
<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Tia

O tänk att det kan hänga i sig efter 27 år oxå ;)

2013-10-31 @ 15:51:26

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0