lovely friday morning...

God morgon fredag!
det är konstigt hur skönt det kan vara med fredag även om man inte alls ser fram emot helgen som kommer.

Jag ska jobba hela helgen och är väldigt opepp på detta. Dessutom har jag fått fler timmar på lördagen (vilken jag inte alls klagar över, för jag kan lika gärna jobba mer när jag ändå är där! ) utan att ha fått något meddelande om det. sånt stör jag ihjäl mig på!
hade inte jag av en slump bestämt mig för att dubbelkolla schemat så hade jag blivit väckt av ett grinigt samtal på lördag om att jag var sen...

men än så länge är det bara fredag, och jag ska njuta av denna dagen så mycket jag bara kan, så kanske resten av helgen blir lite roligare sen!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0