Cause this love is only getting stronger, So I don’t wanna wait any longer, I just wanna tell the world that you're mine...

Idag har jag ingen skola vilket är väldigt skönt!
Jag har legat och dragit mig i sängen sedan klockan åtta, medans någon borrar var femte minut på andra sidan av väggen. Härligt.
 
Kom precis ut ur duschen och ska och käka lunch om två timmar med Lukas som jobbar, och eftersom jag inte ätit frukost än så ska jag nog bara göra lite kaffe nu, och så får det bli brunch på stan istället! 
 
 
Igår kände vi att vi ville göra nått annat än att bara ligga inne och se på serier, som har blivit lite standard för oss, så jag kom på att jag hade kvar en engångsgrill från i somras som aldrig ble använd, och i skåpet hade jag en påse marshmallows, så vi vandradeiväg till en liten klippa med utsikt över hela Liseberg och där satt vi och mös och värmde oss under filtar framför elden.
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0