Can we try one more, one more time?

Jag åkte ner på stan och hörde om förra årets älsklings-skor gick att klacka om. 
Skomakaren sa att det gick men att det skulle kosta ca 300 kronor, och om han behövde lägga på något extra lager, vilket han kanske behövde så kunde det bli en hundralapp till.
Det kändes inte riktigt värt det, så jag sket i det. Känner att jag lika gärna kan satsa på att använda skorna tills dem är helt paj och sedan köpa ett par nya istället i så fall!
 
Efter det gick jag hem och lämnade skorna och tog en vagn in till stan. 
Där mötte jag upp Lukas och vi käkade lunch. Det blev pizza. hehe...
Det var mysigt att ha en liten lunch-date!
 
Väl hemma igen har jag suttit och gjort en liten laborationsuppgift till skolan. Den ska inte in förens nästa måndag, men den va skit liten och gick snabbt att göra så jag kände att jag lika gärna kunde få den gjord. 
Är lite nojig över att jag missat något eller så, så kommer nog vänta några dagar innan jag skickar in den dock.. haha! (Kommer antagligen sluta med att jag inte ändrar ett skit på den, men ändå!) 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0