bästa helgen!

Hade en helt underbar dag igår. 
En mysig träff med Anna mitt på dagen, och sedan åkte jag in till Kungsbacka och träffade min man.
Vi köpte thai, och sedan vandrade vi hem till mamma o pappa, fast ingen va hemma så vi tog över huset.
Vi käkade och spelade Need for speed, och sedan kom Jojo och Alex hem, så då kikade vi på skräckis med dem.
 
Sedan skulle vi åka hem och Lukas var elak och försökte skrämma upp mig, vilket inte gick allt för bra faktiskt.
 
Vi vaknade upp hemma hos mig nu imorse, och tänkte ha en minst lika bra dag som igår. Man får passa på när man har ledigt och kan vara tillsammans större delen av dagen! <3
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0