Äntligen fredag!

Hade en riktigt skön dag igår.
Fick dammsugit, diskat, målat naglarna och så skickade vi in grupparbetet. Lovely!
Sedan kom Lukas hit med en bukett med rosor, utan minsta anledning. så himla gulligt!! Så nu luktar det jättegott i köket! 
 
Sedan kollade vi på En oväntad vänskap, som var bra och ganska rolig. Lukas tyckte den va skitrolig, men det var nog lite mer killhumor än tjejhumor i den filmen. 
 
Även idag jobbar jag hemifrån, sjukt skönt att slippa åka till Borås faktiskt, speciellt när jag ändå ska jobba hela helgen! Så jag ska skriva klart en projektreflektion hade jag tänkt. Det är målet med dagen, sen får vi se vad som hittas på ikväll...
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0