And love, such a silly game we play

Hade en trevlig after school igår och catchade upp med lite folk från klassen som jag inte träffat på länge, och som jag inte pratat med alls tidigare. Mycket trevligt inititiv!
 
Efter jag kom hem från Borås var jag hemma nån halvtimma och käkade en snabb middag innan jag åkte iväg med tåget till Kungsbacka. Där var det fika hemma hos Lukas med hans familj, och sedan gick vi ner till Black pearl för att kolla fotboll. 
 
Supertrötta vandrade vi hem  - och det är ju iskallt ute nu för tiden. Jag måste leta reda på mina vantar!!
Så imorse vaknade jag upp hemma hos Lukas, packade ihop mina grejer och gick för att köpa nytt busskort för att kunna ta mig hem. Och återigen var man då alltså fattig. usch, va dyrt busskortet är!!
 
Nu är planen att jag ska plugga lite, men tänkte nog börja med att käka lite mat och kanske måla naglarna först....

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0