trött all the time

Godmorgon... jag är trött.
Alltid trött nu för tiden. Riktigt jobbigt faktiskt.
Ändå har jag sovit typ tio timmar, fast har vaknat en massa hela natten.
Men vad ska an göra, jag ska egentligen inte klaga. 
Idag blir det att jobba med examination nummer två på denna kursen. Resten av mina föreläsningar på denna kursen kommer att komma upp på internet så jag behöver inte åka till skolan igen förens nästa kurs! (och den startar typ nionde december) 
Ganska skönt, men samtidigt lite förvirrande och stressande.
 
Har precis ätit klart min "frukost". Var inte sugen på något så det blev te med knäckebröd med smör på. haha...
Skönt att det är helg nu i alla fall! Så jag får umgås lite med Lukas på riktigt!
 
bjuder på e bild för att demonstrera min trötthet...
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0