pluggplats

Så igår blev det alltså Ikea på kvällen. Vi fick köpt en till byrå och lite andra små-saker. 
Sedan käkade vi middag där, och när vi kom hem packade vi ihop min soffa och bar ner den i källaren.
Nu är det helt tomt i vardagsrummet, och det kommer det vara ända tills typ lördag.
Då ska Lukas soffa hit.
 
Igår var enda dagen som vi kunde hjälpas åt att få ner soffan så det fick bli så. 
Nu sitter jag på golvet och tänkte plugga. Jag har egentligen inget emot att sitta på golvet, men antar att jag kommer tröttna om ett tag och gå i och sitta vid köksbordet. Det är så litet bara och jag gillar att sprida ut mig när jag pluggar.
 
Matbordet är ju tyvärr fullt med Lukas grejer så där kan jag inte heller sitta. 
Sängen känns inge bra att plugga i... så då är helt enkelt golvet mitt bästa alternativ just nu!
 
sorry för dålig webbcam bild...
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0