Home sweet home

Godmorgon!
Skönt att ha sovit hemma i natt.
Vi blev en timma försenade igår, vilket var riktigt segt! Men när jag väl kom hem så mötte Lukas upp mig på vägen, och hade lagat middag med tända ljus. Riktigt gulligt av honom! 
 
Idag har jag ingen skola, så planen ör att jag ska iväg och träna för första gången på en hel evigeht. Kommer helt seriösrt inte ens ihåg när jag tränade sist, så det är verkligen på tiden!!
Är inte alls sugen just nu, men samtidigt är jag taggad på att bara köra skiten ur mig själv så att jag kommer igång igen.
 
Ska se om jag kan visa lite fler bilder från helgen sedan när jag kommer hem igen och har fått över dem på datan!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0