Date night

Jag hr varit ganska duktig idag, och skrivit tillräckligt med ord för att jag skulle kunna vara klar med min examination. Men jag vete fasen om jag är rätt ute asså... Det är en väldigt vag beskrivning av vad vi ska göra som vi har fått.
 
Jag tänkte att jag skulle kika mer på den imorgon och försöka läsa igenom och ändra om så jag blir någorlunda nöjd.
 
Nu håller jag istället på att göra mig iordning för en liten dejt som jag o Lukas ska på. Han har hållit det hemligt ända sedan i torsdags, men sedan igår berättade han vad vi ska göra.
Det blir bio för att se Catching Fire. Så vi tänkte se om vi hinner se igenom Hunger Games för att fräscha upp minnet innan vi måste iväg till bion! Blir en riktig myskväll helt enkelt!
 
Är man kär om man stryker någons skjorta, fast man inte alls gillar att stryka egentligen? 
Jag går hellre i skrynkliga kläder än att stryka oftast... men jodå jag gör allt för min kille <3 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0