And when you smile, the whole world stops and stares for a while...

Nej det blev inge vidare mycket gjort idag, men jag har ändå läst en bok igår och så kikade jag på en föreläsning idag. Överlag känner jag mig än så länge ganska lugn, till skillnad från resten i min klass.
 
Vi har en facebook konversation, jag och nio tjejer i klassen. Där var det KAOS idag. 
Alla hade panik över den första uppgiften som ska vara inne om en vecka och två dagat.
Chilla på det!! Och fattar ni inte vad ni ska göra så kanske ni ska skicka en fråga till läraren och få en tydligare förklaring...?
 
Nu är min man iväg och tränar dans, så jag har lagat lunchlådor tills imorgon åt oss båda, och tänkte nu måla naglarna och lyssna på Bruno Mars. mmm :)
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0