update

Hej i stugan.
Har inte haft datan med mig de senaste dagarna när jag bott hos päronen så det har blivit lite tomt här på bloggen.
Glömmer lixom bort att blogga när jag inte har datan.
 
Så vad har jag haft för mig då?
Jo jag har varit hundvakt åt gosiga Yuri, Jag har grejat med lägenheten, jag har köpt ny tv, och igår var jag på After Work med jobbarkompisarna. Riktigt rolig kväll, fruktansvärt full, och väldans bakis idag.
 
Ikväll sover jag första natten i nya lägenheten. Det känns lite konstigt, lite mysig, och lite ensamt.
Har ju än så länge alltid varit fullt med folk här varje gång jag vart här inne. Och den är så stor. Men jag vänjer mig nog snart! Det konstigaste är att när jag tittar ut så befinner jag mig inte i lilla Kungsbacka, utan i stora Göteborg.
Dags att börja lära sig hitta i stan nu kanske... 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0