fullt upp hela helgen!

Oj oj, jag hinner inte med bloggen nu för tiden! Fick precis klagomål av en av mina flitigaste läsare som tyckte jag uppdaterar dåligt....
 
I alla fall, igår var det ju inflyttningsfest.
Vi var bara fem pers, men vi hade det trevligt ändå!
Tjötade, drack och lekte lite drick-lekar.
Sedan blev det utgång och vi mötte upp lite folk på pendeln. Vi hamnade på Bryggeriet, men det blev en ganska kort kväll för min del, för Lukas var så väldans full att han ville hem, och snäll som jag är följde jag med.
 
Idag har varit en riktig segisdag. 
Har varit med Lukas hela dagen, pizza till frukost och sedan tog vi tåget ner till Kungsbacka för att sola lite på hans mammas altan. Men när vi kom fram var solen borta, och vi promenerade hem till hans bror istället och hängde där ett tag. 
Sedan följde jag med honom ut på morsdag-middag med hans familj. Trevligt var det.
Kände dock lite att jag svek min egna mamma, men tror hon vet hur mycket hon betyder för mig ändå, och vi firade ju faktiskt henne i torsdags. <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du hade en bra dag idag! Det hade jag :)
Tack för mors dags middagen i torsdags!! <3

2013-05-26 @ 21:59:21

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0