50-årsfest

Igår efter jobbet hämtade Jojo upp mig och vi körde iväg mot Torslanda för att fira våran farbror som fyllde 50.
Det var väldigt skoj att träffa alla, för vi ses så sällan nu för tiden. 
Det grillades och vi åt, och sedan kom en man och spelade säckpipa.
Första låtarna var häftigt, sedan blev det nästan jobbigt. Säckpipa är inte det vackraste intrumentet som ni kanske vet om ni hört det. Men det var en rolig grej!
Sedan blev det tårta och kaffe, och ett tag efter det åkte jag och syrran hem och körde våran andra farbror hem på vägen.
 
Inatt sov jag hemma i päronens hus, och nu äter jag och syrran frukost.
Idag blir det färga ögonfransarna och planera USA-resan, och ikväll blir det inflyttningsfest!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0