What a day!!

Gud vilken dag.
Hjärnan är kaputt. Kunde knappt tänka sista timmarna på jobbet.
Och efter jobbet träffade jag Carro och vi käkade middag ute.
Väldigt mysigt!! Och väldigt god mat!
 
Imorse åkte jag och lämnade ett påskägg i brevlådan, till min syster, på vägen till jobbet.
Och när jag kom hem hade jag fått ett par hemmagjorde örhängen i påskpresent av henne. Supersnygga!
Hon är så duktig!! 
Försökte ta en bild, men det gick la sådär... Det är mörkt, örhängena dinglade fram och tillbaka, och ja det blev inge bra. Men det är röda döskallar på iaf, och en liten triangelgrej...! Mycket fina. Hade på mig dem på min och Carros lilla date.
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0