"I love this place, but it's haunted without you"

Så igår kom Moa hit vid fem. Vi provade kläder, drack varsin öl, och sminkade oss. Sedan tog vi bussen hem till Amanda där den riktiga förfesten började. Vi drack, åt tårta och lekte lite lekar.
Sedan tog vi taxi ner till Esters. Sjukt ändå, taxin kostade 102 kronor, och vi var fyra pers vilket blir 25 spänn var. Det är ju inte så mycket dyrare än att åka buss, och då kom vi från dörr till dörr lixom. 
Ja i alla fall, på esters drack vi lite till och dansade hela kvällen. Det var nått latinoband som spelade, så det var lite blandat "vanlig" musik och latino. Hela jobbet var typ där, åtta pers från jobbet kan jag komma på att jag såg! haha, galet!
 
Kul hade vi, och jag mår helt okej idag!
Har käkat taco-rester och tittat på Dear John. Finaste filmen. Grät en skvätt. 
Snart har jag nog tänkt gå hem till papi och mysa. Ikväll kommer mamma och jojo hem från Finland också. 
 
Inte en enda bild tog jag. så ni får helt enkelt fantisera fram era egna bilder från kvällen. 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0