God morgon, lördag!

Har haft fruktansvärt svårt att somna de senaste kvällarna.
Igår låg jag uppe och läste till klockan tre och läste ut min bok. 
Det är så sjukt jobbigt, för jag sitter uppe och är jättetrött. Så när jag väl går och lägger mig så känner jag mig inte trött alls längre. 
 
Ja, ja. Ikväll blir det utgång med förfest hemma hos Amanda som fyller år imorgon!
Det ska bli jätteskoj.
Jag har inga fler planer idag än det. Så det blir nog att städa lite här hemma. Kika lite på The big bang theory, och sedan måla naglar och lite sånt annat skoj! Ååh jag vet precis hur jag ska måla dem! Slänger upp en bild här sen om jag blir nöjd!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0